Gunaydın hanımlar 6+5 ım ama olculde bebek tam 6 haftalık dun adet kanaması gıbı sıddetlı bır kanamam basladı hemn doktorum hastaneye gıtmemı soyledı kesenın yapısında bozukluk yok etrafında da bı kanama bolgesı yokmus ama bebegın kalp atısları bıraz dusuk dedı. Bugun dune gore kanamam azaldı ama hala kırmızı aranızda bole bısı yasayan varmı ?