Dilarahayal doğumdan sonra ilk gece zorlandım ama kendim de yatıp kalkabiliyordum yavaş yavaş . Tamamen toparlanmam ameliyat yerimin acimamasi falan 10 günü buldu, bol bol yürüyün, dr sıkıntı yok demediyse squat yapın son haftalarda da küçük ihtimal de olsa dönebiliyormuş bebekler . Doğum şekli ne olursa olsun farketmez sağlıkla alın kucağınıza 🙏