tugciikkk Maşallah canım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebişini kucağına almışsın ya önemli olan da bu. Tabi zorlukları da bar senin de anlattığın gibi doğum ayrı bir zorluk annelik ayrı bir zor ama evlat başka birşeymiş cidden anne olunca anlıyor insan ve bu tüm acılara katlanmaya değer 🤩 benim de kızım 9 ay 7 günlük ismi Eylül ☺️ Zor bir normal doğum sürecim olmuştu açılmam olmuyordu bol suni sancıyla 2 günde ancak doğurmuştum hikayenizi okurken kendi doğumumu tekrar hatırladım😅😅