Yaseminturan_ şöle anlatim ben ilk sınavda sırf heycandan ve komisyonun gıcık davranmasından son yokuş kalkışta kalıdm arabayı stop ettirdiğim için. Ama ikincisinde sıfır hatasız aldım stres yapmadım,çünkü stres yapıncada güvenmiyolar. Ani fren yaptırıyorlar bir kere her şeyi birer kere yapıyorsunuz😊işallah alırsın