Kızlar ben ehliyete yazıldıgımda hamileliğimin basıydı ve kursa peşin ödeme yapmıstık bazı sebeplerden dolayı sınava girme sürem 7.ayıma denk geliyor yani direksiyon sınavına girme sürem .
Biraz stresli bir yapım var kendime güveniyordum ama bugün ki derste baya hevesim kaçtı😔Yapamayacakmısım gibi hissediyorum artık.
hamileyken ehliyet alan var mı aranızda?
nasıldı komisyonun tavrı,ani fren yaptırmazlar demi?