Okeskinol Yaseminturan_ ben de 7. Ayında aldım merak etme 😊 4 aylıktım kursa yazıldığımda. Ve benim karnım çok büyüktü. Direksiyona değmesine ramak kalmıştı 🙈 iş komisyonda bitiyor. Evet ben de hiç hata yapmadım sınavda. Park ettikten sonra bütün stresin geçmişti. Ani freni yaptırıyorlar. Eğer ısrar ederlerse böyle bir işlem olmadığını kesinlikle söyle.
Sedatadik Yaseminturan_ halam da hamileyken aldı direksiyon sınavında tekmeleyip duruyordu beni der hep kızımın şansına aldım der bence sende bebeğinin şansına gir dene
juliet Yaseminturan_ pes etme bence devam et çünkü ben çok pişmanım almadığım için. Bazı sebeplerden doğumdan sonraya ertelemek zorunda kaldım ama keşke alsaydım diyorum
Zynpml Yaseminturan_ bende son adet günümde ehliyete yazılmıstım tabi o zaman son oldugunu bilmiyordum☺️ 5 aylık hamileyken aldım ehliyetimi ilk giriste stres yapmayın bence basarabilirsiniz hamilelik bi engel degil
Tazeannelik Ben de 4.5 aylığım maalesef bugün girdim sınava ve dönüşlerde stop edince bıraktılar komisyon çok itici idi çok moralim bozuldu 2.sınava girer miyim bilmiyorum özgüven falan yerlerde şu an 😔