Ah benm kayınvalidemle de Bi karışsa bak napıyorum onu. Ağzıma geleni söylerdim herhalde. Bende eşim üzülmesin diye ses çıkarmıyorum ama sabırda bir yere kadar. Günlerdir kanama yaşıyorum geleyimmi bile demedi. Çocugumun ismine karışmaya kimsenin hakkı yok. Çok sessiz kalıyorsunuz hanımlar.