Merhaba kızlar 5 aylık hamileyim oğlum olucak hayırlısıyla😊 isim olarak ta başından beri Poyraz ismine takmıştım çok hoşuma gidiyodu bende erkek olunca bunu koymaya karar verdim eşimde seviyo bu ismi ama kayınvalidem beğenmiyor gene sen koy ismini ama değiştir başka güzel isim koy kuranda geçen diyor ben ismi araştırdım kuranda geçmiyor ama dinen bi sakıncası yok ismin bende okadar alıştım ki bu isme siz benim yerimde olsanız napardınız🤔