Hatır için kimliğinde kullanmayacağım ismi koymam. Çift isim olarak seslenmeyeceksem onu da kimliğe yer etmem. Karı koca ortak karar alır onu koyarız çünkü ikimizin çocuğu..
poyraz güzel isim ama artık her doğuran ya ayaz ya poyraz ya çınar koyuyor o yüzden soğudum o isimden..