Esranurr canım bende ilkini 10 haftalıken ikinciyi 6 -7 haftalıkken kalp durmasından kaybettim. Genetik testi yaptırdık ve pıhtılaşma çıktı. 2 kere düşük yapınca genetik bölümlerinde araştırmalar yapılıyor. Düşüğü şehir hastanesinde yapınca ilk genetik testleri de şehir hastanesnde yaptırmıştım sgk dan öğrendiğime göre 345 lira gibi bir fiyatı vardı ama tabiki sgk karşıladı. Fakat kendi doktorum başkaa hastanedeydi testlri eksik gördü üniversite hastanesinde daha detaylı testler yapıldı asıl orada çıktı pıhtılaşma konusu. O da ortalama 1000 lira civarıydı yine sgk karşıladı zaten.
Şimdi 3 gebeliği düşünüyorum tiroid şeker ne varsa hepsine baktrdım . Sana tavsiyem sadece genetikle sınırlı kalma tiroid ve şekere mutlaka baktır riske atma.. bunlar da erken dönem kayıplara sebep oluyor.