Esranurr bizede öyle dediler sonra bulunduğum şehir küçük bir şehir, kadın doğum doktorum 3 düşük yazalım seni tıp fakültesine sevk edeyim baktır gel dedi. Gittim ve hem genetik test hem trombofili paneli bakıldı. Öyle yapın beklemeyin. Eğer imkanınız varsa özelde 3 düşüğe gerek kalmadan yapıyorlar. Ama bana tıp fakültesi daha güvenilir geliyor.