Banu26es Poyraz_basak o psikoloji çok berbat birşey... allah yardımcımız olsun. Endişe korku huzursuzluk hepsi birarada.. inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sağlıkla
Poyraz_basak Esranurr Perşembe doktor kontrolüne gidicem rapor cikarticam cnm. Darısı isteyen herkesin başına ins
Esra-akk96 Bende 8 haftalıkken kaybettim çok zor oluyor heleki ilk bebekse 😞 Allah yardımcınız olsun. Bende yaptırdım ama bişey çıkmadı herşey Allahtan
Esranurr Esra-akk96 bu benim ikinci ve ilkiyle ayni oburude 8 haftalikta kalbi durdu buda 8 haftalikta birsey varda ne
Esranurr Busimss esimden kan alinmadi bi benden alindida ay insallah benimde kan pihtilasmasidirda kromozom uyusmazligi degildir onun tedavisi yok ya ondan korkuyorum
beatrice00 Esranurr peki 11 haftada öğrendim demissiniz hic belirtiniz olmadimi o haftaya kadar normal mi ilerlediniz
Malikadir Esranurr canim cok gecmis olsun benim de 3. Bebegim dun kalbinin durdugunu öğrendim sukur iki evladim yasiyor rabbim szie de nasip etsin. Pazartesi drtayli ultrasona giricem 7 hafta 4 gunluk oluyor. Kurtaji nerde yaptin uyusuturma falan oldu mu?
Busimss Esranurr keşke ikinize de bakılsaydı benim doktorum ikimize de bakmıştı kromozom bozukluğu var mı diye. Herşeyin hayırlısı ama kötü düşünme rabbim hayırlı sonuçlar nasip etsin
eknsnsr98 Esranurr rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inş canım üzülme pıtılasmana felan baksınlar