kardelen_07 kardelen_07 kuzum ben geldim kontrolden. Bu sefer alttan muayene yapmadi dogumu tetiklemesin diye. En dogal yoldan kendiliginden gelissin diye bekliyor strese sokmak istemedigi icin. 3350 gr olmus dedi. Bu cuma yine gel nst ye, birde altan muayenemi o zaman yapacakmis. Durum simdilik bu.
kardelen_07 @Cigdem0707 kuzum ben geldim kontrolden. Bu sefer alttan muayene yapmadi dogumu tetiklemesin diye. En dogal yoldan kendiliginden gelissin diye bekliyor strese sokmak istemedigi icin. 3350 gr olmus dedi. Bu cuma yine gel nst ye, birde altan muayenemi o zaman yapacakmis. Durum simdilik bu.
Cigdem0707 kardelen_07 kuzum ben de gittim bugun muayenm oldu.Catim cok basikmis.Normal dogum cok riskli dedi.Bebek de iri.3600 olmus daha simdiden.Kanalda da degil.Sezeryana karar verdik eşimle.Riskleri düsünduk taşındık.Haftaya sali geliyor kizim😍
kardelen_07 Cigdem0707 masallah rabbim saglikla hayirla kucaginiza almayi nasip etsin🥰😊. Cok sevindim, bakalim bizimki ne zaman geliyorum diyecek
Cigdem0707 kardelen_07 Sağol canim darisi sana insallah.Cok sartlandirmistim kendimi normale ama olmayinca olmuyor canimizin sağlığı 😁
Snygrl kardelen_07 37+2 bekliyoruz bakalım en son 36+4 de gitmiştim doktora kafası aşağı inmiş iyice heran herşey olabilir doğuma hazır sende hazır ol küçük hanımın keyfini bekliycez artık belki bugün yarın doğar belkide 2-3 hafta sürer demişti cuma günü yine gidicem kontrole bakalım bu sefer ne olucak 🤷🏻♀️ bu arada şuan 37+2 yiz 👼🏻🤰🏻
kardelen_07 Snygrl rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah, bnde hals bekliyorum. 38+3 olduk
Cigdem0707 kardelen_07 canimm ay sorma çom heyecanliyim evet bu sali 03.03 te.Yarin kontrole gideceğim.Ay dünden beri belimde bi agri kasiklarimda 1 gün daha dayansa kizim😍
kardelen_07 Cigdem0707 insallah saglikla kucagina alirsin canim, Allah yar ve yardimcin olsun dualarim seninle. Cuma gunu alttan muayenem vardi demistim ya, yatirdilar beni o gun. Cumartesi sabah dogdu. Simdi evdeyim yanimda uyuyo kizim
Cigdem0707 kardelen_07 ayhh cidden mi yaa ben de diyorum sesi neden cikmiyorr.Iyi misiniz cok. sevindim kuzum😍😘😗
kardelen_07 Cigdem0707 cok şükür iyiyiz canim, seninde güzel haberlerini bekliyorum.🥰😊😊 Evet normal oldu bu sefer