Cigdem0707 beykentteki dimi mehmet beyde ordaydı bende oraya gidiyodum. Benim doğumumda o hastane faciaydı kanalizasyon suyu sularına karışmıştı elimizi yıkayınca tuvalet gibi kokuyodu klimaları temmuz sıcağında bozuktu mehmet bey doğum yaptığım gün beni taburcu etmişti ben hiç kalmadım hastanede o yüzden normal doğumda çok fazla eşya almanı önermem çok kalmıyosun çünkü 😁