Cigdem0707 sağlıkla büyütün insallah 🤲🏻🌸 bir sorum olacaktı size. Bana da 35+4 te çatı muayenesi yaptı aynı şeyleri söyledi bende başka doktora gittim bakmadı bile bu haftada bakılmaz bir parmağım bile girmez doğum anında gelmezse sezeryan a alınır su an sezeryan diyemez kimse dedi. Kafam çok karıştığı için çok okudum izledim önceden böyle bir muayene bile yokmuş yurtdışında hiç yok zaten bizim ülkemizde de doktorlar ikiye ayrılmış durumda çoğu doktor yapmıyor bile kafam çok karıştı bi yandan risk alma diyorum doktor gözümü korkuttu çünkü bi yandan bekle gelmezse sezeryan a döner en kötü diyorum. Size neler söyledi doktorunuz siz neden denemek istemediniz merak ettim. Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 😊🌸