Jasminixx eşimi nasıl ikna etsem😂kaç fotoğraf veriyor bebek bakım odası dediği? Aslında güzel bi anı.Ben de ismine özel çikolata yaptırdım.Evet şerbeti veriyorlarmis ben cam sürahi aldım plastik bardak tek kullanimlik😃Sağol canım babası çok israr etti ismini o koydu kizina😂Senin de oğluşunun adı çok güzel.Isimleriyle güzel güzel yasasinlar ınsallah.Ama cididyim dogumda yazar iz mart annelerinden aynı zamanda olursak birbirimizi görmeye geliriz 😂