Arkadaşlar merhaba benimde bebegimde ense kalınlığı vardi ve detaylıda 6 mm cıktı doktor yüksek oldugunu söyledi ama baska hicbir sıkıntısı yoktu bazı arkadaslar ense kalınlıgının büyüdükce düsecegini yazmıs ama ben öyle bilmiyordum hafta ilerledkce ense kalınlıgı düşermi ? Cevaplarsanız sevinirim sizlern detaylıda ense kalınlıklarınız nasıl cıkmıstı