Arkadaşlar pazartesi günü 10+3 te doktor bebeğim için ense kalınlığını 3.1 mm ölçtü beni acil perinatoloğa yönlendirdi oda vajinal baktı ve 4.6 mm ölçtü bide kalpte delik var dedi . Dünya başıma yıkıldı ağlamaktan helak oldum günlerdir. Nifty testi verdim sonuç bekliyorum. Ama doktor çok olumsuz konuştu elim ayağım kalkmıyo . Yardım edin başına gelip düzelen var mı?