Yesmckmk Kızlar ben de bugün gittim yanı 11+4 iken. Burun kemiği boyu eli kolu herşey normal ama ense kalınlığı 2,4/2,6 çıktı doktor yüksek dedi bende yarın gidicem🤧🥺
Yesmckmk Oyagunaydin canım çok şükür doktorun yanlış ölçümüymüş ense kalınlığı sonucu 🤲🏻 perinatolojiye falan gittim detaylıda vs hiç bi sorun çıkmadı 1,5 dendi sonra da ense kalınlığına şuan 33 haftalığım çok şükür bi sorun yok 🌸
Oyagunaydin Yesmckmk benim kendi doktorum 2.12 ölçtü sonra perinatoloji ölçtü o da 2.5 burun kemiği var dedi inşallah benimkide sağlıklı olur çok üzülüyorum
Yesmckmk Oyagunaydin tek doktorla kalma asla beni de çok korkuttular ve burun kemiği varsa down sendromu riski çok azalıyor. benim de o zamanlar burun kemiği felan gözükmüştü direk.