Nursahozer Cicimato_96 hahahahah aynenn doğurmadın mıı hala diyolarr ☺️ Bizde biran önce doğsunlar da rahatlayalım istiyoruz 🤰
Hazaldd derya_diyebiri benimde öyle kasıklarım ağrıyor adet oldum olacaj gibi Doğm belirtisi mi acaba dün gece başladı hala var geçmedi dayanılmaz değil ama sızlıyor öyle bubarada 38+4m
derya_diyebiri Hazaldd benim doktorun muayenesinden sonra başladı kuzum o yüzden biraz doğumu tetikledi diye düşünüyorum .ilk gebeliğim o yüzden bende tam bilmiyorum
MrsCakmaktas Cicimato_96 ben toplamda 9 kilo aldm gobegimde asiri kucuk sankindaha 5 aylik falan hamileym😂 o yuzden dogumasamda olur ama toplum baskisi var😂 herkes surekli aaa dogurmadn mi? Hadi dogursanaa vs dyip duruyir ben onlardan yoruldum😂
Cicimato_96 MrsCakmaktas Bende toplamda 6 kilo aldım ve benimde göbüşüm pek yok ama kızımın maşallahı var nasıl doğurcam bilmem 😂😂
Cicimato_96 Gzgr İlk hamilelikte 42. Haftaya kadar bekliyorlarmış aklımıza gelen başımıza gelmesin bir de 😂😂
ant2602 Cicimato_96 bende artık o düşünceye kapıldım 😂hiç doğmayacakmış gibi geliyor. Kendi kendime sancı çıkartıyorum aha doğuracağım diyorum eşime oda artık inanmaz oldu hepsi fos çıktı. Adam hastaneye gitmekten bıktı 😂bacağım kopsa gelmeyeceğim diyor 🤣🤣
Nursahozer Cicimato_96 hee sanki biz karar veriyoruz ne zaman gelceğine 🤣 doğsun da o zaman uykusuz kalmaya daha çok razıyım bu ağrı sızılarla uykusuz kalmak daha da kötü 😭
Gzgr Cicimato_96 Umarim okadar beklemez zaten son gunler zor geciyor bi de nazli bebekler gelmek bilmiyolar