Nursahozer Cicimato_96 hee sanki biz karar veriyoruz ne zaman gelceğine 🤣 doğsun da o zaman uykusuz kalmaya daha çok razıyım bu ağrı sızılarla uykusuz kalmak daha da kötü 😭
Cicimato_96 Nursahozer Ah Ah bende günlerdir geçmeyen öksürükle uğraşıyorum burun akintımda var grip oldum diye dogal yollarla iyilesmeye çalıştım meğerse bronsit olmuşum antibiyotik kullanıyorum şu anda 😔
cubukkraker Son 1... 🤣bana göre son 1 ama bakalım yavrumun kafası ne zaman esecek çıkmaya karar verecek 😅 benimki babaya çekti sanırım 🥰🥰
Nursahozer Cicimato_96 kıyamamm yaa çok geçmiş olsuun canııım dikkat et kendineee ben normalde senede 2-3 kere hasta olurdum hamile olduğumdan beri olmadım allahtan tetanoz aşısı iyi geldi sanırsam 😀
Tazeanne0134 Cicimato_96 kesinlikle ben son ana kadar normal doğum görünüyordu ama son anda sezeryan olmak zorunda kaldım sağlıkla Dünya Ya gelsinler de önemli değil gerisi
Nursahozer Cicimato_96 O kadar zaman olmadım son 10 gün kala olmam heralde 🤣 rabbim sanada şifa versin inşallah 🙏
ant2602 Cicimato_96 bende artık o düşünceye kapıldım 😂hiç doğmayacakmış gibi geliyor. Kendi kendime sancı çıkartıyorum aha doğuracağım diyorum eşime oda artık inanmaz oldu hepsi fos çıktı. Adam hastaneye gitmekten bıktı 😂bacağım kopsa gelmeyeceğim diyor 🤣🤣
Cicimato_96 ant2602 Bende bazen bir anda gelen ağrıyla bağırıyorum eşim aha geliyo diyor bakıyor geçti bu kız bizi iyice oyuncak etti ha anası kılıklı diyip gülüyor 😂😂
Cicimato_96 Arzu0101 Doğurcam korkusuyla bir yere de gidemiyorum 😂😂 Hoş şu an yatak döşek hasta yatıyorum ama olsun 😂🤦🏻♀️
Arzu0101 Cicimato_96 normalin de bu telaşı var işte ☺️son zamanlar yatak döşek işi hiç iyi olmamış ama canım ya inşallah bı an önce toparlasinda sağlıcakla kucağına alırsın bebisini🥰
Cicimato_96 Arzu0101 Malesef olmadı ama bunda da vardır bir hayır diyorum hepimize hayırlı doğumlar sağ salim alalım yavrularimızi kucaklarımıza 🙏🏼
Snygrl SunaKzl ahahhahh demi bak doktorum bana aşağıda diyor ama midemin altında kaburgalarımda falanda hissediyorum ben bazen baskı yapıyor bazende aşağıda hissediyorum sende de oluyor mu öyle