Doganays15_ Hilaldurmazzz https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/hediye-ceki-kampanyasi/0-2-yas/30248537/sniglar-bebek-karyolasi.aspx yatakla bir yapabılıyorsun bı tarafını kaldırıp birleşiyor ve cok kullanıslı..
Melisuzg Biranne00 benim anlamadığım 12 aylık oglum var 7. Ayından sonra kendını atat cocuk bu beşikten bunlar 0/6 ay kullanım için satıcılara aldanmayın
Pearly Hilaldurmazzz ebebekten anne yanı besık aldım. Tasıma acısında hafıf, 1 yasına kadar cok rahat kullanır. Cocuğun boyuna gore 2 yas bıle olabılır
Doganays15_ Hilaldurmazzz yok sabit zaten saşlanan besıklerı tavsoye edılmıyor bebegı sallayarak uyutmakda iyi degıl uyusturmaktan baska borsey degıl
Sueda29 bir_pasa_annesi cnm bende sepet beşik düşünüoyormda ne kdr süre kullanılır acaba bnmde yatak odam küçük
bir_pasa_annesi Sueda29 bilmiyorum daha kullanmadım doğuma 1 ay var bende ikilemde kaldım ama gelince baktım içi genişti adam 2 yasa kadar yatar dedi cidden de doğru söylüyor cok küçük degildi acaba boyları drğişiyormu
Greyy90 Hilaldurmazzz bende bunu aldım 😊 https://imgyukle.com/i/nDjQ4y Katlanabilir olması hoşuma gitti gittiğim yere götüredebilirim tekerlekli odadan odaya rahat taşınabiliyor 9 aya kadarda kullanabiliyormuşsun
Greyy90 Greyy90 ben odasına büyüyen beşikten aldığım için anne yanına böyle bir şey tercih ettik memnuniyet fazlaydı sepet beşik hoşuma gidiyordu ama çoğu kişi kullanışsız olduğunu söylemişti
Merve-26 Greyy90 bende sizin aldığınız beşikten almayi düşünüyorum lakin sallarken tekerleklerin ses çikardiğini ve beşiğin küçük olduğunu falan yazmışlar biraz tereddütte kaldım🤔
Yaman Greyy90 evet bnde tercih ermedim sepet beşik büyüyen yatak odasından bende aldım anne yani beşikte attığımdan aldım kardeşimlerle sepet beşik aldı 1 yaşından sonra park yataklardan aldılar 2 kere masraf yapmayım dedim