Yaman Greyy90 evet bnde tercih ermedim sepet beşik büyüyen yatak odasından bende aldım anne yani beşikte attığımdan aldım kardeşimlerle sepet beşik aldı 1 yaşından sonra park yataklardan aldılar 2 kere masraf yapmayım dedim
Greyy90 Yaman bizde tayinci olduğumuz için park yatak tercih edemedim büyüyen beşikte alt çekemcesi de yatak oluyor bu şekilde en azından ikinci bebekte bile yer sıkıntısı olmadan Bi süre kullanabilirim 😊
Yaman Greyy90 aynen cnm 2 kere masrafada gerek yok bnde yataklilardan aldım bide ceviz renginde aldım ergenlik cağına gelince begenmemezlik olmasin🙂
Yaman Greyy90 evet cnm bnde öyle istiyordum sonra tek renk aldım bnm çocuk odamda aydınlık ondan herkezde beyaz alıyor diye değişiklik yaptim🙂sağlıklı gelsinler sağlıkla kullanalim cnm
Doganays15_ Hilaldurmazzz yok sabit zaten saşlanan besıklerı tavsoye edılmıyor bebegı sallayarak uyutmakda iyi degıl uyusturmaktan baska borsey degıl
Merve-26 Greyy90 bende sizin aldığınız beşikten almayi düşünüyorum lakin sallarken tekerleklerin ses çikardiğini ve beşiğin küçük olduğunu falan yazmışlar biraz tereddütte kaldım🤔
Greyy90 Merve-26 aldğımda kurdum denedim ama herhangi bir ses duymadım ki bunu arkadaşım kullanıyordu onum tavsiyesiyle aldım küçüklüğü de çocuğu 8,9 ay idare edecek boyutta