ayseeyildiz canım özele gidiyorsundr inşallah bebeğin yaklaşık 5-6 hafta geride nasıl göz ardı edebiliyor takipte değilmisin bi uzmana yada peritanoloji doktoruna yönlendirdimi 1 buçuk yıl önce 35*5 de doğum yaptım cünkü bebek beslenmeyi kesmişti hafta geçtikte hafta geriliği artıyordu bebek büzüşmüş artık dediler sezaryen doğum oldm umarım ihmalkar davranmıyorlardır bendede hiçbi sorun yoktu genetik belki fln dediler ama neblim senin ki daha da küçük be diyorlar başka