_tugbaa valla doktor dedi haftaya cumaya 4 kg.yu bulur birakmam dedi carsamba ya kadar bakalim neler olcak bende bukadar olacagini dusunmemistim canim herseyi yiyorum laktozsuz süt ictim hep her aksam, fistikli helva, kaşar peyniri, yumurta, muz ama bence genetik kesinlikle