yefeninannesi yaklaşık gebelik öncesi bir yıl kadar oraya gittim sürekli dışarda ücreti test yapıldı. Sonra hamile kaldım bir testi iki defa ücretli yaptırdığım Bİle oldu.sonra doktor en som damlayı taşırdı.10 haftalık gebeliğimde çocuksa down sendromu riski gördü ve nifty test istedi.meğer bir çok hastanenin anlaşması varmış.bu testler için para alıyorlarmış.ama benim ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor.sonuç olarak arkama bakmadan kaçtım