Ygmroglcn Mucizesinibekleyen hayır canım radyoloji doktoru yapıyormuş zaten ben alsancak mrda yaptırdım
YelizA Demode Merhaba, Hastanenjn temizliği açısından hiç şüphem yok çok hijyenik. iki gün serum yemiştim susuz kaldığımdan ve bulantılardan yattım ćalışanlar çok ilgili davrandı👌 doğum sürecini henüz bende bilmiyorum inanın🙏Muayne ücreti 105 ama Doğum ücretini vs henüz konuşmadık🤷🏼♀️😘
Merveninmiskokulusu Seda-94 Karataş hastanesinde Mart ayında zam gelicekmiş kızlar şuan 3.500 ama Mart’tan sonra 4000 olur heralde 6 ayda bir geliyormuş oraya zam Bende Aysel hanıma gidiyorum ama yoğunluğu benim kafamı karıştırıyor bi oda da 3 kişi bekliyor herkesin konusu birbirine karışıyor 😕
Uzmdr Ga0312 Ga0312 merhaba kendim başk bir branşta uzmanım ama izmirde doktorların en sık gittiği ve bence en mükemmel insan ahmet gezer dir. Mükemmel bir doktor ve insan tavsiye ederim
Alazla Karataş ta çiğdem kukul a gidiyorum. Baska bir doktorun özel muayenesine gidiyordum yeteri kadar ilgi goremeyince daha once cigdem hanimda arkadaslarim dogum yapmisti onu tercih ettim. Cok deneyimli guleryuzlu bir insan. Ayrica ultrason cihazi cok iyi renkli goruntulu ve bebegimizin yuzunu ve uzuvlarini cok net gorebiliyoruz.
ezoterik Benim doktorum Şerife Dikayak Alsancak ta muayenehanesi var doğumu ege şehirde düşünüyorum çok memnunum pozitif,samimi,ilgili ve sezeryan yanlisi değil kesinlikle tavsiye ederim instagramdan ve int.den de arastirabilirsin canim😉
Cgdmbln Ga0312 Ben de bebeğimi ilk öğrendiğimde Can hastanesine gidiyordum ama memnun kalmadım üstüne kaç doktor değiştirdim en son Su Hospital Ümran hoca ile tanıştım ilk baştan beri ona gitmediğime gerçekten çok pişmanım 🤦🏻♀️ Ümran hanımı bulana kadar diğer doktorlarda doğum parasına yakın para harcamışımdır😂 Bence bi randevu Al görüş derim Ümran Hanımla 🙂💁🏻♀️
tazeanne__ Ga0312 İzmir Alsancak Özlem Gültekin Çelik. Özel muayenesi var çok memnun kaldım üstelik çalışanları ve kendisi çok ilgili Güler yüzlüler😊
ciceklerdenmelike Selin3561 merhaba canım Volkan beyin Doğum ücreti ne kadar ve Doğum paketi var mı acaba