Ga0312 Merhaba, Karataş Hastahanesi Aysel Zabit Taşer doktorum çok çok çok memnunum önemli olan her aradığımda ulaşabiliyorum ve çok enerjik açıyor telefonu ve doğuma kendisi giriyor mesela Egepolde takipte olduğun doktor girebilmesi için doğuma, doğum günün anca nobetçi olmalı yani nöbetçi doktor giriyor o yoksa o yüzden bu konu beni acayip rahatlattı kendisi ile olacağım için, ayrıca çok pozitif enerjik herseyi heyecanı senjnle bir yasıyor resmen cinsiyeti öğrenirken bebişimin yaptığı hareketlerden bana bir sarılmıştı kii hep gözümün önümde o an bir abla gibii yaklaşımı..🥰 ben kendisi ile tanıştığım için çok memnunun ve önceliği sezeryan yanlısı olan bir doktor değil süper normal doğuma oldukça müsaitsin demisti ben sormadan tabiki bebişler nasil isterlerse oyle geliyorlar o ayrı da 🤭😂 ama tavsiyemdir kesinlikle her açıdan bir kere gidince nedemek istediğimi anlayacaksın Canım emin ol sadece çok talep var gerçekten çok yoğun bir doktor koridoru yoğun olan tek doktor o hastahanede fakat ben kontrolüm bittiği an hep randevumu aldıgımdan hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar hee almasanda sabahtan gidip şırayla ögleye kadar sabah gelen hastalarına bakıyor ögleden sonra randevululara diye biliyorum ve bu yoğunluğu işini ilgini asla etkilemiyor emin ol. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah🧿😘