Gulbgn biz dava açtık dava derken dilekçe yazıyorsun bir.ay gün verdiler dava sırasına göre bir ay iki ay olarak değişiyor tek celsede bitiyo zaten benimkinin kimliğinde Eymen di keşke seymen yapsaydım ensar oldu şimdi bana karar gelecek 15 gün sonra kararı mahkemeden alıp nüfus müdürlüğü ne götürüp isim yazdiricam