Eeeeeeozge mahkeme sonuçlandığında siz nüfusa gidip kimliği değiştirmesenizde resmiyette sistemde çoktan ensar olarak kaydedilmiş olucak kimlik pek bişey ifade etmiycek zaten tcsini girdiklerinde ensar ismi gözükmüş olucak. Ve çok acele karar vermişsiniz Eymen çok olsa ne olur yanına bi isim daha koyardınız benimde oğlum Ömer Eymen çok da seviyorum ismini kimsede olup olmadığıyla hiç ilgilenmemiştim anlam önemliydi benim için. Şimdide 2. Oğlumu bekliyorum Uras Emir olucak. Bence ne yapın edin değişiklik yapın isimde Ahmet Mehmet olarak çevirseniz çok daha iyiydi de ensar gerçekten olan olaylardan sonra herkesin ön yargı ile baktığı bi isim haline geldi bilerek koyulmuş gibi