Merhaba lar benim 2 oğlum oldu birinin ismi evren öbürü nün ismini önce kimlikte Eymen koyduk sonra inanılmaz pişman oldum çünkü evrenle Eymen çok karisir diye mahkeme ye verdik ensar olsun diye ama.psikolijim bozuldu Eymen mi güzeldi diye sizce Eymen mi güzel ensar mi