anneyimben12 Arkadaşlar merhaba.. Bakın ben de doktorum ve maalesef her meslektaşım aynı olmayabiliyor, hatta bu kişilere meslektaşım bile demek istemiyorum, bahsettiğiniz kişiler insanlıktan nasibini almamış.. keşke doktor olmak beraberinde insanlık, merhamet, hoşgörü vs gibi meziyetleri de getirebilse...
Bu tarif ettiğiniz davranışlar hiç bir meslekte kabul edilemez, hele ki doktorlukta asla...
Sizden ricam, kimsenin size böyle davranmasına izin vermeyin, bu tavırlarla karşılaştığınızda mutlaka hangi gün ve saatte muayene olduğunuzu not alarak SABİM ve BİMER’e şikayet edin. İnternetten şikayet oluşturma ve iletişim bilgilerini bulabilirsiniz.