SGKnızın geçtiği uygun özel hastaneler de var. Muayene ücretleri 40 50 Tl civarında ve genelde muayeneden sonra hastayı 10 gün içinde kontrole de çağırıyorlar ve 10 gün içinde gidilen kontrolden para da alınmıyor. Doğum için maddi imkanınız yeterli değilse bile ki bu hastanelerde doğum da çok pahallı olmuyor, muayene için gidebilirsiniz. Hem kendinizi strese sokmazsınız hem de siz strese girdiğiniz için bebeğiniz üzülmez. Yapılan muamelelere çok üzüldüm. Devlette muayene olmak zengin fakir herkesin hakkı. Ne demek günde 50 hasta bakıyoruz biz, özeldeki doktorlar da en az 30 40 hasta alıyorlar. Sırf kavga edip stres olmamak için gitmiyorum😅