Bnde devlete gidiyorum. Hiç öyle birşey olmadı. Sadece kalp atışını dinlettirmiyorlar. 16. Haftada dinlettirmişti bide cinsiyetini söylemişti. Bebeğimi her seferinde görüyorum. Karşımda ekran var ordan izliyorum. Doktorum kendisi ben sormadan söylüyor kilosunu suyu eşi ölçüleri iyi diye falan herşey yolunda diyor. Ben bişey sorunca tek tek cevaplıyor. Hangi şehirdesiniz siz.