Bende ankara da yaşıyorum. Aynı şeyi yaşadım:/ hastaneden her geldiğimde ağlıyordum, üzülüyordum ilgisiz davrandıkları için. 10 kişi bir oda da, 4-5 çalışan, odaya giren çıkan belli değildi. Bir soru sorunca kendini suçlu hissediyorsun.. bilmiyorum olacak şey değil:/ eşlerimizin odaya alınmaması :/ duyduğum en saçma şey. (Aslen yurtdışında yaşıyorum, kısa süreliğine buradayım) Dünya'nın hiç bir yerinde böyle birşey görülmemiştir🙂 ultrasonda bebeği izlerken, niye eşlerimiz yanımızda olmasın ki? Onların da hakları diye düşünüyorum. eşim de tüm bunlara dayanamadı özele gidiyoruz artık. Çok şükür 🙂 Allah yardımcımız olsun.