Az önce hastaneden geldim. Devlet hastanesine gittim malesef. Doktor ekranı çevirdi kendine, kendi kendine baktı etti ölçülerini hemşireye söyledi. Cinsiyeti belli olur mu dedim yok olmaz dedi. Ki 12+6 olduk bugün tamam dedim mecbur, kalp atışını duyabilir miyiz dedim bi dur müsade et dedi sustum, baktım kendi kendine bireyler yapiyo hiç bi tepkisi yok bi sorun mu var dedim zahmet edip şimdilik bi sorun gözükmüyo dedi. İnsan bi ekranı çevirir sende gör der, al bu ultrason fotoğrafı der bişey verir bişey hakkında bilgi verir 1 aydır bekliyorum ultrasona gireyim belki gözükür diye bakmaya bile tenezzül etmedi çok mutsuzum. Tekrar özele gidip baktırayım diyorum ama sürekli doğmamış sabi radyasyona maruz kaliyo ona da üzülüyorum napayım ben şimdi 🙁☹😟😔😔😦😓😩