Emine_ Aslında ne beklediğine bağlı bir şey canım. Ben yaşım küçük diye hor görürler diye çok korkmuştum ne alakaysa 😂 ebelere seninde yardımcı olman gerekiyor ki onlar sana yardımcı olsun. Benden büyük 2. 3. Çocuğunu doğuracak kadınlar vardı ama ebeleri o kadar kizdiriyolardi ki yani haklılar öyle davranmakta diyor insan. Ama benimle 2 hatta 3 ebe ilgilendiğini biliyorum belime ellerime bacaklarıma masaj yaptıklarını biliyorum. Allah bin kere razı olsun gerçekten. Benim zorlu bi dogumum oldu. Gece 1 de suyum gelme şikayetiyle yattım sabaha karşı Sancim vardi ama açılmam o kadar çok geç ilerledi ki akşam 4 de doğurabildim. 12 ~ 13 saat zirvede şancı çektim anlayacağın. Ebelerim çok yardımcı oldu sağolsun. Ama insan o an tabi eşini annesini falan istiyor yanında. Ama yasak maalesef. Herkesin yakını çıksa çok curcuna olur gerçekten olmaz. Ama benim son zamanlarımda artık çok acı çektim bana güç olsun diye ebeler supriz olarak eşimi çıkarmışlardı yanıma tabi gözüm o an onu göremiyordu ama iyi gelmişti bi an. Öyle boyle geçip gidiyor. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun insAllah 😁❤