Nurhan54 Akyazı daki doktorum bebeğim de birşeyden dolayı sıkıntı olduğunu düşünüyormuş bana Özel test yaptirmami söyledi bende yaptiramadim o test olmadan sana bakamam dedi gelme dedi şikayet için başhekime gittim o şekilde öğrendik beni neden muayne etmediğini araştırma hastanesi ne git orda bakicaklar dedi o yüzden ordan bir doktor lazım bana