Zeyneptoprak 3 ayrı doktor kız dedi bi tanesi renklide baktı bi tanesi ayrıntılıydı diğeri de yine farklı bi doktordu. Sonra 26. Haftadan sonra 4 ayrı doktor da erkek dedi. Artık Doğum da bana sordular bilekliğini ayarlamak için kız mı erkek mi diye emin olamadım bilmiyorum erkek galiba dedim 😂 şuan oğlum 3 ay 1 haftalık 😂 Ayrıca oğlumun bir sürü kız kıyafeti var 😂