Zeyneptoprak Kızlar 11+4 te doktor erkek dedi 16 haftada pipisi yok bebeğin ben pipi görmüyorum testis (yumurtalıkda ) yok dedi haftaya bidaha gel dedi arkadaşımada aynısını demiş 😅 bebeğinde sonradan pipi çıkan varmı 1 oğlum var bu arada hep açıp gösterdi bu asla açmadı bacakları ve hamileliğim çok zor bulantı halsizlik gerginlik kilo almadım bolca ekşi yiyesim var 😅
Nevink Zeyneptoprak oyle dediyse haftaya net ogrenirsnz olmadi detaylida ogrenirsnz bununla ilgili bisey demek zor hersey cikabilir😅
EbruIrmakAhmet Zeyneptoprak bana 12. Haftada kız demişti doktorum 14. Haftada aaa pipisi çıkmış bunun dedi 😂
ilkbahar Zeyneptoprak ekşi yiyorsanız ye ekşiyi doğur ayşeyi derler ya o yüzden kız olabilir 😵😵 gerçi bu doğru değil bi de ye tatlıyı doğur atlıyı deniyo ya 😆 ben nefret ettim tatlıdan hamilelikte ama erkek 🤷♀️🤷♀️
Zeyneptoprak Nevink ya ayrıntılıda kız diyip 31. Haftada erkek çıkan varmış 🙈😂 çok heyecanlandım sağlıklı olsun tabide bi erkek bi kız iyi olurdu 😬
Nevink Zeyneptoprak Allah gonlunuze gore versn cok haklisnz herkes kendinde olmayanida tatmak ister nasip olsun ins.Biz doktr doktr gezmek zorunda kaldk biraz bu vesileyle detaylida dahil bes ayri doktrdan erkek oldugunu ogrendim pipide gorduk daha degsmez sanirim 😂
Zeyneptoprak EbruIrmakAhmet çok iyi ya 😂 ya erkekler arsız oluyo galiba benim oğlumda hep pipisini gösteriyodu hatta tutmaya çalışmıştı ultrasonda çok gülmüştük 😅 ama bu bacaklarıda açmıyo hamilelikde fena zor geçiyo çok farklı 😅
Tubau EbruIrmakAhmet yaa çok güldüm bu yorumaa 🙈😄 ben 13.haftamdayım bana da bugün elleri var,kolları bacakları var aa bide pipisi var dedi😄🙈
EbruIrmakAhmet Zeyneptoprak bak sen sıpaya bide tutmaya çalışmış 😂 hayırlısı canım ya benimde kızımda çok rahat geçmişti hamileliğim oğlan daha zorladı beni
Dilara_slm Zeyneptoprak 11+4te klitoris çıkıntısıyla karıştırılabiliyormuş bana doktorum söyledi yani kızdır büyük ihtimalle ☺️
Zeyneptoprak Dilara_slm doktor ben kemik yapısından bile anlıyorum demişti 😂 çok heycanlandım ya eşimde belli etmedi ama kız istiyodu oda çok heycanlandı sağlıklı olsun öncelik o ama heveslendim şimdi 😂
1994ozg Zeyneptoprak benimkide kemik yapısından anlıyorum dedi 10.haftada kız dedi bugün gittik 11+5 erkek olabilir bu diyo😅😅
Kumkat Herkes gergin uzgun gulelim diye yazdim yanlis anlamamışsınızdır umarım:) Kalbinizden ne geçiyorsa umarım o cinsiyettedir bebeginiz:)
senathesena Zeyneptoprak ilk başlarda testisler karın boşluğunda oluşuyor 16. Haftadan sonra filan yerine geliyor birden var olmuyor yani :)
Aayyssuu Zeyneptoprak canım ben oğlumda 20 hafta bekledim 😂14. Haftada kız 20.haftada erkek oldu ama asla bacak arasını göremezdik sır gibi saklardı sonuç 2 yaşında şuanda 😂ve hala pipisi kıymetli söylemesi ayıp 😂
Zeyneptoprak Aayyssuu ya benim oğlum arsızdı hep pipisini görürdük bakar bakmaz pipisini tutmaya çalışırdı falan 😅 bu gebeliğim tam zıttı oğlumla göstermiyo bide kendini
Masal-90 Zeyneptoprak 11 haftada tahmin yapmasaymış keşke😂😂 benim doktorum en erken 14-16 da görürüz demisti o zaman gördüğü çıktı 😂11. Hafta erken ,tam görememiştir
Zeyneptoprak Masal-90 benim oğlum 11+5 te göstermişti kendini bacaklarını tam açarak hatta 😅 o yüzden tereddüt etmemiştim hemen kapıldım 2. Erkek geliyo diye