Eseenn Zeyneptoprak 3 ayrı doktor kız dedi bi tanesi renklide baktı bi tanesi ayrıntılıydı diğeri de yine farklı bi doktordu. Sonra 26. Haftadan sonra 4 ayrı doktor da erkek dedi. Artık Doğum da bana sordular bilekliğini ayarlamak için kız mı erkek mi diye emin olamadım bilmiyorum erkek galiba dedim 😂 şuan oğlum 3 ay 1 haftalık 😂 Ayrıca oğlumun bir sürü kız kıyafeti var 😂
Zeyneptoprak Eseenn işte bu tarz yorumlar iyice heycanlandırıyo beni 😂 şimdi kesin kız desede inanmıcam 😅
AyaYlmazYldrm Zeyneptoprak allahim bnimdr pipi kaybolsun amin😂 bnada 11+4 de erkek gibi dedi bir oglum var kiz istiyorum😂
busrasahinn Zeyneptoprak 12 haftada bacak arası boştu 14 15 ve 19 haftalarda 3 ayrı doktor gördü erkek benimde 1 oğlum vardı artık 2 oğlum olacak 🙈 😂
Mila4 azinsan-azesya35 nub çıkıntısı işte genital tüberkül dik olursa erkek paralel olursa kızdır.başka bir postta birine anlattım ama ısrarla anlamadı.Doktorlar bu acıya göre tahmin ediyor yanılmalarda bu yüzden oluyor.Erkekte genelde yanılma olmuyor ama kızda herzaman yanılma payı vardır..
ae3535 Mila4 bizim 11 de doktor kiz dedi 12+5 te ise kesin kiz dedi. Sizce yanilma olur mu? Nub a bakinca paralel sanki ya da ben oyle goruyorum:)
Baobap Mila4 benim iki arkadaşımın çocuğuna da 4 aydan uzun süre erkek dediler. Şu an biri 3 yaşında diğeri 2 aylık. İkiside dünyalar güzeli kızlar. Her cinsiyette yanılma olabiliyor yani.
Bhralsnck Bize 14. Haftada erkek dedi 16. Haftada kıza döndü ayrıntılı da kız dediler umarım annesi gibi doğana kadar değişmez Yoksa hazırlıklar boşa gidicek 😂😂😂
YesimB Banada 14 haftalıkken kız gibi dediler göstermediği için, 20 haftalık oldu erkek , şimdi 35 haftalığım erkek bazen göremmeyebileyolar