Nazisra ben genel istiyorum bilmiyorum ama panik atak var bende zaten ve çok odaklanan bir insanım kafaya çok takarım yani o an beni kestiklerinde heyecan yaparım kafam oraya odaklanır bebeği düşünemem o yüzden genel düşünüyorum yoksa bebeği görmeyi bende çok isterim ama kendime o an hiç güvenmiyorum