Nazisra bence spinal canım ben ilk dogumumu spinal ile yaptım ve cok da rahat gectı hemen ayaga kalktım bol bol kahve tatlı soguk çay tükettim ne baş agrım oldu ne başka bişey valla dikiş sancım bile olmadı doguöda 3 saat sonra kalktım yürümeye başladım agrım oldukca dikişimde agrı kesıcı serum taktılar ve eve geldiğimde cok rahattım ve en önemlisi bebeğini ilk sen görüyorsun 🥰 o kadar güzel bir duygu ki şuan ikinci gebeliğim ve yine spinal olacagım 😍