Nazisra Bende haftaya çarşamba Sezaryen olucam. Bu konuda bende çok kararsızım 🙄 ilk hamileliğim. Tümden olmayı düşünüyorum, bir yanım ise yarım bayıl diyor. Ama yarımda da paniklerim felan olur diye korkuyorum 🙄 bide onu olurken hiç kımıldamamam gerekiyormuş. 🤔 kafalar karışık 🙄🤷🏽♀️