Nursonunbu Beyzaanne çok üzüldüm inşallah bir an önce kavuşursunuz Allah anneli babalı büyütmeyi nasip etsin
BeybininAnasi Beyzaanne Allah evladınıza bir an önce sağlıkla eve gelmeyi nasip etsin ❤️ Ebe neden epidural yapmadı ki? Gıcıklığına mı 😒
Merdgn Beyzaanne Allah şifa versin inşallah alırsın en kısa zamanda ama sağlıkla kucağına ☺️ Hayırlı olsun 🤗
Beyzaanne Edg etkisi geçince acılı oldu, tekrarlanması gerekiyordu ama doğum zamanı geldiği için tekrarlanmadi
Beyzaanne Fatma8988 bilmiyorum ki tecrübe de olmayınca bir şey diyemiyorsunuz ben ebe ne derse tamam dedim sonra zaten bebek doğunca başka hiçbir şey umrunuzda olmuyor tekrar gidip de niye böyle oldu diye sormadım yani
Beyzaanne Tgce61 ben kafamı geriye attım genelde istemsiz olarak, ebe kaldır başını dediğinde kaldırdım bir iki saniye o kadar
ozlemm_35 Beyzaanne sağlıkla büyüt bebşinii, 🙏 benim merak ettiğim doğumdan sonra karnın ne kadar indi veya kilon da ne kadar değişiklik oldu
MomE Beyzaanne bende normal dogum istiyorum ama olurda dayanamazsam diye epidurali düşünüyorum. Ama etkisi kisa mi sürüyor? Sizde tekrar yapilmasi gerekmis mesela..
Biranneninoykusu Beyzaanne Allah'ım analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 tez zamanda size kavuşması da nasip olsun bebeğinizin 👶🏻❤😊
Aynur077 Beyzaanne etti Beyzaanne merhaba Tebrik ediyorum sizi. Bende 39+1 hamileyim. Hic sancim olmuyo. Korkarim sezeryan olarim. Epidural nerden vurulur? Dogum sancilarindan cok ama cok korkuuorum. Napacagimi bilemiyorum.
Busra09 Beyzaanne hayırlı olsun sağlıklı uzun yaşlar nasip etsin rabbim. Epidural yapıldığında uyuşukluk hissettiniz mi uyuştuysanız peki ıkınmada zorluk oldumu çoğu kişi uyuştuğu için ıkınamadığını söylüyor