Beyzaanne Merhaba 1-2 ay önce doğum hikayemi yazdığımda konuşmuştuk sizinle. Gönül Hanım'da doğum yapmıştım bende. Coook memnun kaldigimi soylemistim.🤗 hatirlar mısınız bilmem. 😊 siz de doğum yapmışsınız cok sevindim. Gözünüz aydin sağlıkla büyütün inşaAllah.🤗 Dikiş atılırken vs. Uyuşturma olmadi demissiniz, ayni şekilde banada yapilacagi söylenip yapılmamışti epidural, uyuşturma falan. Doğumun en zorlu kısmı da orasıydı benim icinde. Ama mükemmel bi doğumum oldu tabi Gönül Hanımın ilgisi ve sefkatiyle 🙏