Merhabalar doğum başladığı gün tecrübeli annelerden yardım istemiştim şimdi doğum hikayemi yazma sırası ☺️ pazartesi günü sabaha karşı sancilarla uyandım ama güzel sancılardı şiddetli adet sancısı şeklinde, sancılar gelince çok sevinmiştim çünkü eğer sancım gelmeseydi Perşembe günü suni sancı verilecekti. Sancılar 10 dakikada bir ile başladı 6 dakikada bir e düşünce doktoruma haber verdim ne yapalım diye o da gel bakalım dedi eşime haber verdim ve öğlen 12de hastaneye gittik nstde 80 çıktı sancım ama 1 cm bile açıklık yoktu doktor doğum başlamamış ama belki bu gece olur sen eve git güzelce yemek ye yat uyu dinlen dedi. Eve geldik ben uyudum öğleden sonra 3 buçukta çok şiddetli bir sancıyla uyandım yine 10 dakikada bir geliyordu ama bu sancılar girerken kıpırdayamıyordum bile. Nefes egzersizi yok diyafram squat falan hak getire. Aralıklar hep düştü şiddet arttı duşa girdim 2 saat duşta kaldım su gerçekten yardımcı oluyor. Sancılar 4-5 dkye düşünce bütün eşyalarımızı alıp hastaneye gittik saat gece 1. ebe muayene etti doğum başlamış 4 cm açıklık var dedi çok sevindim ve epidural istediğimi söyledim, 15 dk sonra doktor geldi epidural yaptı pek acımadı ve daha saniyesinde ben uyuştum, doğumun en güzel anları bu zamandı kasılmaları hissediyorum ama acı yok, ebe zaten epidural var diye suni sancı da verdi ve suyumu patlattı, 2 saat içinde açıklık 9 cm oldu ve epiduralin etkisi tamamen bitti, ebeye söyledim şimdi yapmicam doğumhaneye gidince yapicam ki kesiyi dikişleri hissetme dedi, tabi ilk doğum olduğu için o an ebe ne derse tamam diyosunuz. Sancılar başladı ben kivraniyorum 10 cm oldu doktoruma haber verildi doktorum gelecek. Ben alt kısmda kafa hissettim ebeye söyledim hemen tekerlekli sandalye getirdi ama ben diyorum kalkınca bebek düşecek hayır diyo ne düşmesi 😁 ağlıyorum bebek düşmesin bakın diye😁 kalktım sandalyeye oturdum doğumhaneye gittik çatala çıktım ıkınma hissi geliyor ebe his geldikçe ıkın dedi sonra biraz doktor gelsin diye bekledik o arada da eşim annemi almaya gitti. Sonra sancılar geldikçe ben hayatımda yaşadığım en büyük ağrıları hissettim elimde değil çok bağırdım hem de ıkındım, eşim aşırı duygusal ve merhametlidir o yüzden ebeye eşim girmesin çok üzülür bebek çıkarken çağır dedim. Doktor geldi 20 dk içinde doğum oldu ıkınmak çok acılı ama doktor ıkınmazsan bitmez bu iş tamamen sende artık buradan ne zaman çıkacağımız dedi, tüm gücümle ıkındım ve bebeğim çıktı, kesi atıldı dikilirken de çok acıdı hep hissettim ebe bana epidural yapacağını söyledi ama yapmadı. Sonra odamıza geçtik bebeğim 3120 Gr 50 cm doğdu. Anlatılamaz bir duygu, Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏 doktor o gün çıkabilirsin dedi ama sütüm az olduğu için bebeğimin kan şekeri düştü ve küveze aldılar, biz ertesi gün çıktık ama bebeğimiz yoğun bakımda, doktor 2-3 gün takip edeceğiz dedi şimdi süt sağıp götürüyoruz dualarınızı eksik etmeyin ve bu durumu yaşayanlar kaç günde hastaneden çıkardılar bebeği bilgi verir misiniz🙏