Famee aaaa benim bi daha ki hafta jinekoloji muayenesi için randevu aldigim doktor. Nasil bi doktor iyi mi,muamelesi nasıl hastaya karşı.ben 7 gün oldu doğum yapali sezeryanle yaptım. 15 gün sonra jinekolojiden randevu al rahminin durumuna bakalim dediler.istedigim doktora bulamiyinca mecbur fatih beye aldim.15 günü gecirme demişlerdi çünkü.