Haticeugur sağol canım benim.darısı başına.ben çok memnum kaldım hastaneden .umarım sende memnun kalırsin.anne bebek dostu sertifikali bi hastane ayrıca.tentene temas ve doğumdan sonra odaya sen gitmeden bebegi kimseye göstermiyorlar. Odaya gecince ilk sana verip hemen emzirme hemşiresi gelip yardimci oluyor. Hem doğumhane,hem ameliyathanesi çok temiz ve ilgililer.