Rukiye58 canım bir devlet hastanesi düşün ki(genel anlamda bir ön yargı vardır ya hani)doktor sezerzan ameliyatı olan hastanın yanına geliyor ameliyat esnasinda 15 dakika elinden tutup motive ediyor,sohpwt ediyor. Uyaniktim ameliyatta ben hepsini hatırlıyorum. Ayrıca bu dediğim doktora sadece 2 kez denk geldim muayenede.(devamlı aynı doktorun Takipli hastası olmak zordur devlette ki olsan da seni hatırlamaz zaten .hep aynı doktora denk gelmiyorsun ne yazık ki)fazlası ile memnun kaldım 9 aylık süreçte ve doğum anı ve sonrasında.ayrıca normal doğum vakasına da nasil davrandiklarina şahit oldum.